Clients

Treballem per a agències de comunicació i traducció multinacionals, i també per a clients finals de diferents sectors, especialment la tecnologia, l’automoció, els sistemes de seguretat i l’educació, en projectes que van des de la localització d’aplicacions fins a la traducció de cursos i la creació o adaptació de continguts de màrqueting o campanyes publicitàries.

«Durant els darrers dos anys en Francesc ha traduït/revisat més de 100.000 paraules per a clients internacionals amb un gran nivell d’exigència i la raó és molt senzilla: la qualitat de la seva feina és excepcional.»

Everhard Hebly, Parnassia Media
«Una gran especialista en transcreació. Com a traductora, és capaç de crear textos vius i dinàmics amb el nivell d’adaptació necessari, però garantint la precisió tècnica. Com a revisora, aporta el toc creatiu just a traduccions tècniques sense ganxo. Té un profund coneixement dels conceptes i del sector de les TI.»
Nora Zilahy, espell
«Estem molt contents de tenir l’Anna al nostre equip. Sempre que accepta una feina, sabem que la traducció està en bones mans. L’Anna mai no ens ha decebut: la qualitat i la fiabilitat són la tònica de la nostra col·laboració. Valorem especialment la professionalitat amb què s’ocupa de de qualsevol text que li encarreguem.»
Oliver Gurtschmann, Wordcrafts
«És un plaer treballar amb l’Anna. És professional, seriosa i proactiva. L’Anna forma part de l’equip de confiança de Wordcrafts des de fa molt temps i continuarà essent-ne una peça clau durant molt temps més.»
Felix Bartz, Wordcrafts
«La col·laboració amb ells ha estat molt fàcil i tenien molt clar des del principi del projecte el que nosaltres necessitàvem».

Tatianna Ruggiero, Jamf

«En Francesc ens sembla un traductor molt eficient i curós. Sempre compleix els lliuraments previstos i en poques setmanes ha sabut captar el to que volem transmetre als nostres textos. A més, respon molt bé a les crítiques constructives i mostra un gran interès per aprendre i adaptar-se al que li demana el client».
Edu Ferrer, Spanish Editor, IESE Business School